fredag den 27. januar 2012

Minialbum inspireret af how2scrap

I det seneste afsnit af how2scrap lavede de et minialbum, og jeg blev inspireret både af formen og emnet, så jeg gravede lidt billeder frem fra min seneste tur til Barcelona. Desværre er mine billeder væk, så jeg har fået nogle andre, og der er min rejsekammereat af gode grunde ikke på.

Jeg ville ikke lige ligge ham på bloggen uden
tilladelse


Center for hval-dildoforskning. Navnet opstod på
studieturen i 2.g, så døm mig ikke :-P

"Fold ud" fra foregående
side - beklager den elendige
billedkvalitet.








Jeg er rigtig glad for det, det minder mig om en helt fantastisk tur.

Livet er generelt lidt bedre, jeg tror lithium bliver min bedste ven, jeg har ikke haft en dårlig dag hele ugen :-D
Pin It!

3 kommentarer:

  1. Lækkert album du har fået lavet : ) og dejligt at du har fået det lidt bedre : D
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  2. Sikke et fint album fra den tur. Og stort ! Bare det at du får det lavet, tyder på at du har det bedre. Dejligt med al en tekst du har fået med.
    Det er godt hvis Lithium kan hjælpe dig, det er jo et godt gammelt gennemprøvet middel.
    Rigtig god weekend herfra.

    SvarSlet
  3. Det er dejligt at du har fået det lidt bedre. Pas på dig.
    Og sikke et dejligt album, jeg er vild med alle farverne, skønt at du blev inspireret :)
    Hav en dejlig weekend.

    SvarSlet