mandag den 9. januar 2012

Det forsvundne kort

Jeg var i weekenden i gang med et kort, som jeg lagde til side, men som så fuldstændig forsvandt efter jeg havde ryddet op i nogle rester. Efter at jeg havde rodet tre forskellige bunker rester igennem flere gange opgav jeg, og konkluderede det nok ville dukke op.
Det gjorde det også! Jeg opdagede det ved at der sad noget fast i min strømpe, og da jeg bukkede  mig for at fjerne det, grinede det forsvundne kort op til mig fra undersiden af min sok. Jeg aner ikke hvor det har været, for jeg tjekkede også gulvet flere gange.
Jeg har nu gjort det færdigt - og holder skarpt øje med det! - og kan derfor vise det frem.

Pin It!

2 kommentarer:

  1. Kære Sabrina ..
    Det er da godt du har "fod" på det .. ha ha ha ... :) - fint kort.. :)

    SvarSlet
  2. Py-ha, det var godt at det blev fundet =D
    Jeg er glad for, at du holdt det under skarp bevogtning, mens det blev lavet færdigt =D
    Flot kort, med krumspring i
    KH Lonnie

    SvarSlet