onsdag den 24. august 2011

Piiiv - om tandlæger

Det her er noget så sjældent som klynk over tandlæger fra en der på ingen måde har tandlægeskræk.
Jeg er lige kommet hjem fra tandlægen og sidder her med en grim smag i munden - bogstaveligt talt! Jeg har nemlig fået flourlak på, og det smager ubegribelig grimt :-s Og som om det ikke er nok, havde jeg da også tre (!) huller der skal laves imorgen. Det har jeg da virkelig ikke råd til! Heldigvis kan betalingen deles op, men det er virkelig også nødvendigt :-s

Tak fordi i "lytter" til alt mit brok pt.

//Sabrina Krighaar

Pin It!

3 kommentarer:

  1. Flourlak er noget tandlægen smører på dine tænder for at tjene penge (har det fra en der selv er tandlæge). 3 huller kan godt blive halvdyrt - øv altså. Skal selv til tandlægen her d. 30. august, og det kommer til at koste ca. 5000 kroner, og så er det bare den første af i alt 4 lignende behandlinger (til samme pris). Nej tandlæger er ikke sjove :o(

    SvarSlet
  2. Pyha, jeg syntes de 600 kr jeg kom af med for et eftersyn (under 25 år), tandrensning og få lavet et hul uden bedøvelse.

    God det ikke er mig. Men Vil altid lytte til dit brok :)

    SvarSlet
  3. Så er jeg hjemme igen, og det var dælme lidt for interessant. Jeg fik lavet det første hul uden bedøvelse, men valgte så at blive bedøvet til de næste (heldigvis i samme side af underkæben) og det var da vist meget heldigt, for de var noget større end de havde troet :-s Alt i alt betyder det så at jeg skal betale 1900 istedet for de 1100 hun havde anslået det til :-s Jeg har fået den delt i fire, men det er stadig ikke sjovt, for jeg har ikke fået su i den her måned så jeg lever på min bankrådgivers nåde - og jeg skal da også lige betale 2250 for mine enkeltfag :-s Jeg har så fundet ud af at man kan søge om at få dækket op til 85% hos su-styrelsen, så det skal jeg lige have gjort.

    SvarSlet