onsdag den 17. august 2011

Nyt hjem på vej

Min kæreste og jeg skal flytte sammen, og vi har nu fået en lejlighed, som vi overtager om et par måneder :-D Sådan en skal jo indrettes, og i den forbindelse har jeg lavet en notesbog til alle vores indfald og ideer, ellers forsvinder den slags nemt igen, især når der er så længe til.
Adressen står på forsiden af bogen, men jeg har sløret den af hensyn til en anelse anonymitet.







Som det måske kan anes har jeg lavet faner til de enkelte rum, med en ekstra bagerst til diverse ting og køkken og bad.

Jeg glemte at takke for kommentarerne til min brudekjole sidst, det er rigtig sødt af jer, og varmede.
//Sabrina Krighaar
Pin It!

2 kommentarer:

  1. Rigtig god idé. Har du set, at Ikea, lige har udgivet et nyt katalog, der er mange gode mødbler til et scrapværelse :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder spændende, rigtig god ide med en bog :)

    Bliver I så i Brønderslev (var det ikke godt nok der du bor? )

    SvarSlet