tirsdag den 22. februar 2011

Jeg har lavet armbånd

Jeg var på hyggetur med min mor og de to små piger i går, hvor det gik hårdt ud over stof og stil og panduro. Anledningen var egentlig en ny printer til mig, min besluttede sig for at dø, og jeg kan ikke undvære nu hvor jeg er startet i skole igen, så vi udnyttede lige at elgiganten havde en multi-ting til sølle 299,-

Jeg fik en del små stykker stof med hjem, som skal bruges til forskellige armbånd. Det jeg har fået lavet indtil videre er dette, dog uden vedhæng.





Som det ses, har jeg fået taget mig sammen til at sætte vandmærke på mine billeder, det har jeg ikke gjort siden jeg brugte windows live, men det kan jeg jo ikke just bruge til mac, og jeg gider ikke blogge fra min 10,1" bærbare. Jeg har leget med photoshop og lavet vandmærket til en brush, så går det dejlig nemt når jeg alligevel redigerer lidt.

Det næste jeg har planer om er dette (side 69 i forårskataloget fra panduro).

Jeg synes det er meget svært at være i stof og stil, der er så meget fantastisk stof - men jeg kan ikke sy :-S

Jeg var i Netto for noget tid siden for at få fingre i et syskrin som er flyttet ind på skrivebord, og jeg er så glad for det, og det passer rigtig godt til min nye hylde.




Hav en rigtig god tirsdag :)

//Sabrina Krighaar


Pin It!

3 kommentarer:

  1. Super flotte armbånd : )
    Ser rigtig godt ud, med din nye sykasse, dejligt at man så har liiidt bedre styr på sine ting *GG*

    SvarSlet
  2. Åh jeg fortryder sådan at jeg ikke købte det syskrin. Jeg så det godt i Netto, men jeg må finde på noget andet :)
    Flotte anderledes armbånd du har lavet.

    SvarSlet
  3. VILDT lækre armbånd. Når det kan blive SÅ flot, kunne det være, jeg hellere må få min mor til at forklare det endnu engang...

    Jeg har også købt to syskrin - de står i min vindueskarm og bugner af papirblomster... ;o)

    SvarSlet