torsdag den 24. februar 2011

Bordskånere

Jeg har lavet filtkugle-bordskånere efter denne ide. Generelt er Karen Klarbæks blog virkelig et besøg værd!

Kuglerne er desværre udsolgt hos Søstrene Grene, men jeg var heldig i Bilka. Jeg brugte noget tid på at gennemskue hvilken smykketråd hun mener, og efter at have rodet mit smykkegrej igennem - og der er meget - trådede jeg en nål med wire og lukkede med en wireklemme.




 

Jeg ved ikke lige hvorfor de nederste billeder blev mere gule, de er taget på samme underlag lige efter det samlede billede :-S
Jeg har endda redigeret en del af det gule væk, men jeg er ikke specielt god til billedbehandling, på trods af at jeg har været grafikerelev - jeg er bare bedre til vektorgrafik.

Jeg er meget stolt af, at jeg nu har blogget tre dage i træk!
Så snakker vi ikke om, at alle tre indlæg er skrevet samme dag.
 
//Sabrina Krighaar
Pin It!

2 kommentarer:

  1. Fine bordskånere.
    God idé, det må vi prøve.

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine dine bordskånere. :o)
    Der er en lille "tanke" til dig på min blog! Bare fordi! Rigtig god weekend.

    SvarSlet