fredag den 7. maj 2010

Mors dags-gave

Min mor skal vide hvor meget vi sætter pris på hende, og derfor har jeg lavet dette billede.
Jeg har brugt noget papir fra KaiserCraft som er sat på et stykke pap fra en papkasse. Der er kommet nye blomster fra Prima på, selvfølgelig med sværte. Sommerfuglene er stemplet med Dusty Concord distress ink og clear embosset. Det store sommerfugl er en hero arts shape til silhouette, heartwinged butterfly (jeg MÅ altså også have den som stempel), tror den er farvelagt med dusty concord og tattered rose, og så har jeg stemplet med blad-stempel med dustyconcord øverst.


Detaljebillede af blomsterne


Pin It!

1 kommentar:

  1. den bliver hun bestemt glad for :) det er nogle fine fine farver og et rigtig flot papir - og den sommerfugl er bare for lækker!
    Hav en god weekend

    SvarSlet