lørdag den 8. maj 2010

Kort, kort og mere kort

Jeg fik lige et ordentlig flip og fik lavet nogle kort dejlig hurtigt :-D

Dette kort er med billeder fra Graphics Fairy, blomster fra Prima og rester fra gemmerne. Billederne er sværtet med Vintage Photo og Old Paper.


Her har jeg været i resterne og har samtidig brugt et digi stamp fra Craft gossip, favelagt med farveblyanter.

  

På dette kort har jeg brugt noget papir med embossede sommerfugle og ellers tegnet og klippe-klistret i rester 



Igen har Graphics Fairy stået for billedet, og Prima for blomsten. Knappen er fra Stof og stil, med scrappers floss i. Papiret kan jeg desværre ikke huske hvor er fra :(


Sidst men ikke mindst har vi en sej fugl fra Graphics Fairy, på dino-papir fra gemmerne. Dertil knapper og skrue-brads. Det bagerste papir er vist basic grey.


Pin It!

1 kommentar:

  1. sikke nogle dejlige kort - smadder flotte.
    Jeg er fuldstændig forelsket i det der papir du har brugt på groovy love :) Det første kort er mit yndlings dog, det er sådan lidt vintage :)

    SvarSlet