torsdag den 6. maj 2010

En lille update

Det er efterhånden længe siden jeg har postet et indlæg, men har ikke fået lavet ret meget på det sidste, og da slet ikke taget billeder.
Jeg fik udnyttet National Scrapbooking Day i lørdags og sendt en fin lille ordre afsted til hobbyboden - man får rigtig meget for 600 kr når der er 20%! Nu har jeg så set på Gittes hjemmeside at hun har sendt alle weekendens ordrer, så jeg venter blot i spænding på mine papirer (som jeg ellers er rigtig dårlig til at shoppe), distress inks og blomster - og så lidt af det løse.
Pin It!

2 kommentarer:

  1. det lyder som en god pakke, bare det var mig :)

    SvarSlet
  2. Jeg har lige fundet din blog. Og jeg må rose dig for de mange fine ting, du laver. Jeg vil se frem til flere fine kreationer fra din hånd.

    SvarSlet