onsdag den 26. maj 2010

Mit første digistamp

 Jeg har jo haft stor fornøjelse af gratis digitale stempler alle mulige steder fra, og da jeg sad og lavede noget nyt "tøj" til bloggen (det kommer nok på fredag) og derfor tegnede denne ugle synes jeg at jeg ville dele.
Jeg beder blot om at han ikke bliver solgt videre i "ren" form, men han må meget gerne komme ud i verden i farvelagt version :-D Og et link til mig ville jeg da blive glad for hvis du viser dit projekt frem på nettet.

 Han er lavet i Illustrator (CS4) - jeg kan på ingen måde tegne i hånden.
Pin It!

3 kommentarer:

  1. hvor er den fin :) elsker ugler

    SvarSlet
  2. Tak :) Jeg har også fået et flip med ugler, der er ugler overalt :-P

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne låne din ugle , den er sød.
    Du skal nok få et link når jeg bruger den.

    SvarSlet