søndag den 25. september 2011

Blog-leg, award og noget tømmermands-agtigt

Søde søde Ina har givet mig en award - tusind tak!



Som altid er der lidt regler der følger med:

1. At takke tilbage og linke til den person som har givet en awarden
Det er søde og kreative Ina med bloggen Inadesign der står bag, tusind tak.

Når du nu er ovre ved Ina, så se lige hendes give aways, jeg er især vild med den her

2. Give awarden videre til 8 andre bloggere, som jeg har været inde og finde inspiration hos tit og ofte. 
Ehm, det var straks værre. Jeg følger jo små 300 blogs, så det er svært at vælge 8 ud. Jeg vil gerne give awarden videre til alle mine dejlige læsere, og håber der er nogen der vil tage imod :)


3. Fortælle 8 ting om mig selv, som jeg vil dele med andre
I stedet for at fortælle 8 ting, får i denne sjove blog-leg jeg faldt over:



A. Age: 24
B. Bed size: 180x200 - som virkelig trænger til en udskifting! Vi skal heldigvis have ny når vi flytter, for den vi har nu knager bare jeg overvejer at vende mig - og jeg sover uroligt :-S
C. Chore that you hate: Jeg er generelt meget lidt huslig, men helt klart opvask!
D. Dogs: Nej, jeg er udpræget katte-menneske, men det betyder ikke at jeg ikke kan lide hunde.
E. Essential start to your day: Et brusebad og morgenmad
F. Favorite color: Turkis og lilla
G. Gold or Silver: Sølv, min hud er kold (altså i farven) så guld sjældent pænt til mig
H. Height: 168 cm
I. Instruments you play(ed): Jeg kan spille keyboard/klaver, men det er mange år siden. Jeg har intet gehør, så jeg er afhængig af noder.
J. Job title: Studerende og butiksassistent
K. Kids: Nope, og det er heller ikke sikkert der kommer nogen
L. Live: Brønderslev indtil november, derefter Nørresundby
M. Mother’s name: Jane
N. Nicknames: Jeg har faktisk ikke rigtig nogen
O. Overnight hospital stays: Ingen jeg kan huske. Vi blev der vist godt nok noget tid da jeg blev født (jeg er født for tidligt).
P. Pet peeves: Jeg har en meget bizar fobi for vandmænd
Q. Quote from a movie: Ehm, I kan få et fra Venner; "It bodes well for me that speed impresses you"
R. Right or left handed: Højrehåndet
S. Siblings: En "ægte" lillebror på 21 og tre "uægte", en dreng på 9 og to piger på 7 og 3.
T. Time you wake up: Mit vækkeur ringer 6.45 hvor jeg tænder fjernsynet, og så står jeg op lidt over syv, når jeg har set nyheder.
U. Underwear: Ja tak!
V. Vegetable you hate: Porrer
W. What makes you run late: Når mine ting er væk - og det er aldrig mig der har forlagt dem *host*
X. X-Rays you’ve had: Mine tænder og min ryg
Y. Yummy food that you make: Jeg laver en mean guacomole
Z. Zoo animal: Flodsvin! De er såååå søde.

Pin It!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar