fredag den 30. september 2011

Amme-sagen

Nu sidder jeg og ser den blinde vinkel, og jeg vil egentlig gerne give mit besyv med.
Som udgangspunkt synes jeg det nærmest er hyggeligt når kvinder ammer, men jeg er altså ikke vild med det når jeg spiser. Før jeg oplevede det, ville jeg have sagt det ikke kunne genere mig, men efter at have set det synes jeg det overskrider min intimssfære.
Det skal dog siges, at hvis man er lidt diskret og dækker brystet med en stofble el.lign., er det helt fint med mig, jeg har bare ikke lyst til bare bryster i min mad. Folk vil nok også sætte pris på at jeg ikke lige slipper damerne fri midt i aftensmaden :-p
Min konklusion er, at kvinder må amme alt det de vil, bare de er lidt diskrete så de ikke flashet alt.

Hvad siger I, hvordan har I det med ammende kvinder på cafeer?

//Sabrina Krighaar
Pin It!

3 kommentarer:

  1. Hvis de gider holde brysterne ovre hos dem selv og lige smide en stofble henover, så har jeg absolut ingen problemer med det :)

    SvarSlet
  2. Jeg er fuldstændig ligeglad, det er jo bare mad, de små får. At man så skal tænke sig om som ammende kvinde, er noget andet, alt med måde.At der skal være steder hvor kvinder der ammer ikke er velkommen, er ikke i orden, vi skal have plads til alle ; )

    SvarSlet
  3. Jeg har ammet 3 af mine 4 unger, og hvis de blev sultne, har jeg trukket mig en smule tilbage og prøvet at være diskret, så ingen har haft grund til at føle sig generet/stødt fordi jeg sad med brysterne fremme. I princippet synes jeg at fri amning skal være velkommen, men kan også se i bybilledet at nogen har lyst til at vise sig mere frem end andre ;-)

    SvarSlet