fredag den 28. januar 2011

Tre nye kort

En lille and, egentlig et strygemærke, men det skal ikke hindre mig i at klistre ham på et kort og give ham noget glimmerlim.

Selve kortet er jeg ikke særlig tilfreds med, tror det er titlen. Den er skrevet med lilla tusch og kantet med sølv, og har til sidst fået glossy accent. Derudover er der tape - som jeg faktisk er blevet helt god til at bruge - kapper og nogle små plastic perler formet som blomster (ovenpå knapperne).

*host* en ugle ;) Og masking med en Tim Holtz mask. Der er eyelets i hjørnerne, synes godt nok det er svært at få dem til at sidde lige, som er pyntet med bling.



Det her startede som en del af brug 100 ting, hvor  der skulle laves et kort på farvet karton. De punchede sommerfugle er fra den pose der er fyldt med forskellige punch-outs, for når børnene kommer elsker de at punche, og så skel det jo gemmes så jeg kan bruge det. Det er godt nok sjældent det sker, men de hygger sig med det :) Hjertet er klippet i frihånd (det ses vist også) og pyntet med rester.
Jeg er meget glad for min nye dymo.

Jeg går nu og venter spændt på posten, jeg har købt lidt forskelligt brugt, og vundet en lækker candy hos blomsterbox - se lige hvad der venter mig her. Begge dele blev afsendt i går, så jeg venter bare nu. Jeg har fået begge til at sende direkte til døgnposten, på den måde skal jeg ikke vente en ekstra dag hvis jeg ikke lige er hjemme, og jeg har ikke ret langt ned til døgnposten.

//Sabrina Krighaar
Pin It!

1 kommentar:

  1. åh den er godt nok sød, den lille and : ) Skønt kort og uglen er super fin : )
    Stort tillykke med blog candyen : )
    Rigtig god weekend

    SvarSlet