lørdag den 8. januar 2011

Endnu en kalender

Jeg fik en lidt større kalender af min mor, en de fik tilsendt fra deres fagforening, og den har jeg også pyntet. Jeg ved endnu ikke om jeg har nok plads i den lille, det må komme an på en prøve når jeg starter i skole. Den jeg ikke kommer til at bruge ved jeg ikke helt hvad skal endnu, der er nok ikke nogen der vil arve den lille jeg allerede har taget i brug :-P





Den der underlige overflade er genskin fra plastikken.

Kaméerne fik jeg i min candy, ugle og kalender"skilt" ligeså- Blomsterne er lavet af Tim Holtz tissue tape.

Så er jeg vist også klar til at starte i skole på mandag, det bliver meget spændende. Jeg ser virkelig frem til at komme til at bruge hovedet på en anden måde, men det bliver nok lidt hårdt her i starten, især matematikken, som starter her mandag. 1. februar starter engelsk så op, men det tror jeg ikke bliver helt så hårdt, det bruger man jo på en anden måde i hverdagen, og jeg tror aldrig jeg lige har haft lyst til lige at lave til integraler eller differentialligninger :-S Lidt skræmmende er det, at jeg glæder mig til det. Der bor en nørd i mig, og det lægger jeg ikke skjul på :o)

Hvad er I nørdede med?

//Sabrina Krighaar
Pin It!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar