søndag den 12. december 2010

12. december - hvis jeg var rig...

Jeg så hos Lynn hendes ultimative ønskeseddel, og tænkte jeg også ville lave en.

iPhone 4
Macbook air til at supplere min iMac, nu jeg skal til at studere igen
 
Rika starbag
Klassiske Christian Louboutin stiletter, hvilken model er jeg ikke helt afklaret med. Disse er et rigtig godt bud.

 Ultra velsiddende suit. Måske noget i dette, i sort. Det her er godt nok kjole med jakke, men stilen er der.

En fladskærm og blu-ray afspiller. Mit gamle tv fungerer fint, men det fylder og det er nødvendigt med en digitalboks for at se tv. Faktisk to fladskærme, jeg vil også gerne have en i mit soveværelse
Det er faktisk ret sjovt at drømme på den måde :o)

Hvad står der på din ultimative, urealistiske ønskeseddel?

//Sabrina Krighaar
Pin It!

1 kommentar:

  1. Rigtig lækre ting du ønsker dig.
    Og rart at vide - hvis jeg skulle få lyst til at sende dig en julegave.....LOL.

    Jeg har faktisk ikke nogen urealistisk ønskeseddel. Ikke af fysiske ting.....

    God 3. søndag i advent til dig.

    SvarSlet