onsdag den 1. december 2010

1. december

Så blev det 1. december og julemåneden er startet, og det samme er jule-blogningen (er det et ord?)

Jeg vil starte med at vise jer min plet til min pakkekalender

Da jeg tog det her billede manglede jeg lige en stak pakker, så nu har jeg fire stakke.

Min juledekoration blev rimelig traditionel i år, jeg havde ikke lige så meget spændende i gemmerne denne gang.


Man kan ikke se der er strøet små bitte røde stjerne udover på billederne.

Dagens pakkekalender gave er fra Berit/cancerkort og så sådan ud


Nu er jeg lige kommet hjem fra zumba, og har en kasse småkager med fra min mor - man skal vel sørge for at udligne :-P

//Sabrina Krighaar
Pin It!

1 kommentar:

  1. *GG* man skulle jo nødig tabe sig i dec : ) hvor skønt med hjemmebag, mums og Zumba er rigtig sjovt.

    Dejlig julebord med gaver og dekoration, skønt med gaver ikk

    SvarSlet