mandag den 20. juni 2011

Jeg fik en gave

Først på måneden fik jeg en gave af min kæreste. Jeg havde set et sted, at der var en der havde en digital fotoramme ved sit scrapsted, med billeder til inspiration, og det havde jeg fortalt min kæreste jeg synes var rigtig smart.
Han havde så fundet en til mig, og kommet alle de billeder der er taget af os gennem årenes løb på. Nu står den på mit bord og kører med en blanding af inspirationsbilleder og dem af os.
Det er simpelthen en fantastisk gave, jeg blev så glad :) Nogle af billederne er meget gamle (vi har kendt hinanden siden gymnasiet) så jeg får også lige genoplevet nogle af vores oplevelser.



 //Sabrina Krighaar
Pin It!

1 kommentar:

  1. Hvor sødt og betænktsomt. Og ja man skal huske at kikke på de gamle billeder engang imellem - bare for at huske:)

    SvarSlet