lørdag den 11. juni 2011

Give away og award

Begge dele fra Ina
Du kan vinde denne skønne præmie




Jeg har også fået en award

Der er tre betingelser:
1. Man skal linke til den man har fået den af.
2. Man skal sende den videre til 5 bloggere der har færre end 100 faste læsere.
3. Man skal svare på nogle spørgsmål.

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
For at have et sted at vise mine kreative syslerier frem, og siden har det udviklet sig, og jeg elsker at være en del af blog-o-sfæren.

2. Hvilke blogs følger du?
Åh, taget i betragtning jeg følger et par hundrede er det umuligt at nævne. Jeg følger mest kreative blogs, men der er også skønheds-, mode-, og negleblogs imellem.

3. Favoritfarver?
Helt klart lilla og blå. Generelt er jeg til klare, kolde farver.

4. Favoritfilm?
Den var svær. Pirates-filmene, Ice Age, Charlie og chokoladefabrikken, The Devil Wears Prada, for bare at nævne nogle få. Jeg er både til tegnefilm, komedier, tøsefilm og action. Ja, hvis man undgår alt for voldsomme gysere eller kvalmende søde film er jeg på.

5. Hvilket land vil du besøge og hvorfor?
Øverst på listen står Spanien og England, nærmere Barcelona og London. Jeg elsker Barcelona, har været der to gange og jeg er slet ikke færdig med byen. Begge gange var faktisk med min kæreste, men på det tidspunkt anede vi ikke at vi skulle ende som kærester - det er faktisk 5 år siden vi var afsted anden gang.
London vil jeg gerne opleve, både fordi jeg tror det er en rigtig fed by, men også fordi min mor var au pair derovre for mange år siden, og jeg vil gerne se det kvarter hvor hun boede.

Jeg vil gerne give awarden videre til
1. FruMaansen
2. Thorsager
3. denlangeneger (jeg kan ikke se hvor mange faste læsere du har, men nu får du den altså :-P)
4. Blomsterbox
5. mio

//Sabrina Krighaar
Pin It!

2 kommentarer:

  1. Det er sødt af dig at tænke på mig, men jeg må takke nej, det er sjovt at være med, men kræver tid, som jeg desværre ikke har for meget af.
    Rigtig god påske
    Men 1000 tak alligevel : )

    SvarSlet
  2. SÅ fik jeg taget mig sammen til at svare på den! Tak for awarden :)

    SvarSlet