søndag den 13. marts 2011

To nye og et tip

Det kører bare for tiden, jeg får virkelig lavet kort, og jeg har sågar lavet et vintage-inspireret kort.




Min nye printer er også mere praktisk en den gamle, der løb blækket nemlig ud hvis jeg dækkede et print med crackle accent, men det slipper jeg for nu.

Jeg har selvfølgelig også lavet et kort med knald på farverne. Jeg er vild med den font jeg har brugt.


Og så til tippet. Jeg ønsker mig en sew easy, men budgettet er ikke til det lige pt. Jeg var så i netto i da, og se hvad jeg fandt.




Den kostede mig den svimlende sum af 5 kr!!
Det er egentlig sytilbehør, og er en mønsterafmærker, og jeg har ingen ide om hvordan det virker, men den kan bruges i stedet for en sew easy, indtil jeg får råd til - vil gerne have muligheden for forskellige hoveder. Den laver relativt små sting, men jeg synes stadig det er smart.


//Sabrina Krighaar
Pin It!

4 kommentarer:

  1. Har sagt det ført og siger det gerne igen - skønne kort :-)

    SvarSlet
  2. Du er da rent overskud for øjeblikket. Og sikke fine kort.
    Smart opfindelse du har gjort. Virkelig kreativt fundet på.

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine! Jeg elsker også at lave kort selv, folk bliver så glade :)

    SvarSlet
  4. super flotte kort og lækkert med crackle paint. jeg har også været i netto og købe tryklåse til 5 kr. som er gode til pynt på kort og kan indfarves i alkohol ink så de ser lidt gamle ud

    SvarSlet