onsdag den 9. december 2009

Med den nye begyndelse følger også...

...starten på den rigtige uddannelse!

Jeg har siden august gået på grundforløbet til grafisk tekniker på Tech College Aalborg, vel vidende at det ikke var min drøm. Jeg ville gerne være mediegrafiker, men da man ikke kan starte på grundforløbet hvis man ikke har en læreplads eller får en af de 13 kvotepladser måtte jeg finde et alternativ. Jeg søgte naturligvis en kvoteplads, men med 50+ ansøgere lykkedes det ikke.

Der har netop været kvoteoptag til grundforløbet der starter efter jul, og denne gang lykkedes det! Konkurrencen var noget mindre denne gang, kun 23 ansøgere og med et halvt års erfaring i den praktiske side af faget var chancerne noget større.

At jeg har fået en kvoteplads betyder også at jeg er sikret en uddannelsesaftale, får jeg ikke en læreplads kommer jeg i skolepraktik.

Så, pr. 4/1 -10 kan jeg prale af at gå på grundforløbet til mediegrafiker! 

Pin It!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar