tirsdag den 23. oktober 2012

Buller og kattene

Jeg har lavet et par billeder til min kærestes lillesøster på forespørgsel - jeg tror dog ikke hun regner med at de blev så store.



 Buller blev for nyligt aflivet, men efter et meget langt og godt liv (12 år er meget imponerende for en New Foundlander). Frederik er forsvundet, men han var en slagsbror så det ville noget, så det undrede ikke nogen. Pjevs er som den eneste ganske veltilpas, og ikke mindst tyk. Det kan godt være min kat er tyk (han havde taget på ved sidste dyrlæge besøg, på trods af afmålt kost, og har nu en kampvægt på 7,7 kg), men pjevs er gigantisk - som i 10 kg!

Layout'sne (hvordan pokker skriver man det?) er limet på lærreder, og nu er der blot tilbage at fjerne de kattehår billederne afslørede, og at håbe hun kan lide dem.
// Sabrina Krighaar
Pin It!

1 kommentar:

  1. Så hyggelig det var å besøke bloggen din.
    Jeg gleder meg til å se hva du gjør i desember:)

    SvarSlet