lørdag den 28. april 2012

Nye sko og en scrap-skade

Jeg skal til 50 års-fødselsdag hos den dejligste kvinde søndag, og i den forbindelse manglede jeg (altså, så meget som man nu kan mangle sko) et par sorte pumps - jeg har åbenbart kun alt mulig andet; palietter, pink, blonde, you name it!
Jeg lavede en handel med min mor, alle de billeder til børnealbums (som jeg forresten lige skal lave to mere af) har ædt min blækpatron, og jeg har købt ny, så hun kunne passende tage med i Deichmann og finde et par sko til mig.

Lige nu står de og pynter på mit skrivebord, for man er vel lidt dulle inden under al sværten.


Scrap-skaden opdagede jeg så da jeg blev helt begejstret over skotøjsæsken, for jeg har virkelig manglet en kasse til de fine kort jeg fik i fødselsdagsgave. Altså, det er vel kun børn og scrappere der er SÅ vilde med skotøjsæsker?
Anyway, nu skal den bare pyntes, for kønne er de gule Deichmann æsker nu ikke. 

Senere i dag vil jeg slæbe min parodi af en hårpragt til frisøren, jeg er ikke blevet klippet siden før jul så jeg trænger helt vildt. En kort page er bare ikke bygget til at holde så længe! Jeg har så også ventet 14 dage mere end planlagt fordi jeg vil have en tid hos den frisør jeg sad model hos i efteråret. Aldrig har jeg da fået så god en klipning, den behøvede ingen (som i, ikke engang føntørring) styling, og voksede så pænt ud.

// Sabrina Krighaar
Pin It!

1 kommentar:

  1. Fin byttehandel du lavede. Sorte pumps kan man bestemt ikke undvære. De passer til alt !

    Så er vi to der kan bruge tomme skoæsker. Jeg fik en dag lov at kigge på lageret i vores skobutik, for de havde så mange kasser stående og fylde op. De var glade over at spare turen på lodsepladsen. Jeg var lykkelig da jeg slæbte af sted med tomme kasser i alle str. og farver.
    Og vil ikke vide hvad personalet tænkte om mig.....

    God weekend til dig.

    SvarSlet