lørdag den 31. juli 2010

Mit lille hjørne

Så fik jeg taget billeder af mit lille hobbyhjørne (advarsel: mange billeder!)

Jeg bor i en lille to-værelses på 56 kvm, men den er fint indrettet, og der blev plads til dette hjørne som indeholder meget godt :-P

P7310001

Over bordet hænger en plakat jeg lavede i skolen før ferien – hvis ikke dér, hvor så?

P7310002

Min “marolle-stang” – som før var en smykke-holde-stang – med små ikea-bøtter med grundlæggende værktøj.

P7310003

Jeg har mine smykkestativer til at stå her. De aller-fleste af mine smykker har jeg selv lavet, og her pynter de, inspirerer de – og ikke mindst, bliver brugt!

P7310004

P7310005

P7310006

Ved siden af mine armbånd er også mine chipboard ting, en gammel bog og en kasse med stempler der nærmest er antikke.

Næste hylde er vist lidt rodet, men jeg kan heldigvis finde mine ting.

P7310007

Så kommer vi til mit elskede restepapir

P7310008

I bunden er printer, og “hullet” er fyldt med mine perlekasser, et stort stykke kraft-papir og gavepapir.

P7310009 

Sidst, men absolut ikke mindst, fyldet i skufferne

P7310010

P7310011

P7310012 

P7310013

Jeg håber I nød den lille tour de Krighaar.

//Sabrina Krighaar

Pin It!

5 kommentarer:

  1. Sikke et super skønt hjørne - det er vildt overskueligt, når man tænker på, hvor meget der er proppet ind på lidt plads (det kunne jeg sikkert lære lidt af :o)

    SvarSlet
  2. Hehe, lad os nu se hvor lang tid det holder - jeg har jo kun boet her tre uger.

    SvarSlet
  3. Fint lille hjørne. man kan megét på lidt plads hvis man er lidt opfindsom.

    SvarSlet
  4. Nej hvor ser det hyggelig ud.. Og så lille er 56 kvm da heller ikke.. Du skal bare have den rette opbevaring, så kan du sagtens udvide dit kreative område ;-)

    SvarSlet
  5. Det er rigtig hyggeligt, og jeg er meget tilfreds med min lejlighed, den passer perfekt til mig og mine katte :)
    Jeg har også udvidet lidt nu, har lånt min lillebrors gamle computer som kan køre Sille, så hun er flyttet hjem igen.

    SvarSlet