torsdag den 15. april 2010

Hjemmelavet baggrund

Ja, jeg har været i min fars værksted og låne en varmepistol og derfor har jeg embosset :-D
Jeg har embosset mit blad/smågrene stempel og derefter farvet med distress inks, Broken China, Shabby Shutters og Dusty Concord. Jeg har klippet en oval ud af noget restepapir og indrammet denne med knapper og en enkelt blomst lavet på Silhouetten. Det er meningen man kan skrive tillykke eller navn i ovalen.



Her har jeg helt simpelt klippet noget swirl-værk ud af noget papir, tegnet rundt om, sat et stykke scallopped bort bagved og givet det hele selskab af en sommerfugl.
Sommerfugl og bort har Sille stået for, og begge dele er farvelagt med distress inks, Dusty Concord og Tattered Rose. Sommerfuglen har lige fået lidt tusch i midten og noget glimmerlim på vingerne.


Sidst, men ikke mindst har jeg haft gang i en mønstersaks. Jeg ville have en scallopped kant, tog mod til mig og fandt mønstersaksen.
Jeg har desuden endnu engang været i føtex-blomsterne som er limet sammen og pyntet med bling. I "fakta-blomsten" er den originale "sten" også udskiftet med bling der passer til de andre. Bladet bag den øverste blomst og teksten er Silhouetten endnu engang mester for.


Pin It!

4 kommentarer:

  1. Wauw det ser godt ud med de farver sammen!

    Brugte du en værkstedsvarmespistol til embossing? Jeg har nemlig altid fået at vide at de blæste for kraftigt. Men det ser da ud som om det er lykkedes dig! Flot er kortet ihvertfald. :)

    SvarSlet
  2. nice nok med den hjemmelavet baggrund! Det er et vildt flot kort!

    SvarSlet
  3. Tak skal I have.

    Ja, det er en værkstedsvarmepistol, og den blæser stort set ikke. Det er en Black & Decker (kan jeg se). Det fungerer ihvertfald væsentligt bedre end et stearinlys!

    SvarSlet
  4. Vild flot hjemmelavet baggrund og flotte kort.

    SvarSlet