søndag den 31. januar 2010

Drengekort + lidt gamle

Jeg har netop lavet et "drengekort", altså har jeg lavet et mere maskulint kort denne gang.
Igen har jeg brugt nogle af alle de herlige rester jeg fik af Ann Cicilie, en enkelt rubon og mit baggrundsstempel fra panduro.
 

Jeg har også fået taget billeder af nogle kort der har lagt rimelig længe og ventet
 
 Dette er lavet af forskelligt papir/karton, sommerfuglen er skåret ud på Sille og farvelagt med distress ink. Blomsterne har også fået en gang distress ink, de var oprindeligt lyseblå.

Her er uglen et stempel fra panduro som jeg holder enormt meget af, også farvelagt med distress ink.

Igen er sommerfuglen fra sille, nederste lag farvelagt med distress ink, ligesom swirlen også er fra sille.
Pin It!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar